06-70/243-7852 | info@darkbluefashion.hu         
Telefonos rendelésfelvétel minden hétköznap 8-16 óráig: 06/70-243-7852

06-70/243-7852 | info@darkbluefashion.hu         
Telefonos rendelésfelvétel minden hétköznap 8-16 óráig: 06/70-243-7852

Gyakran ismételt kérdések

1. Rendelés menete

A kiválasztott terméket a szín és/vagy méret kiválasztása után a "kosárba" gomb megnyomásával tudod a kosárba helyezni. A kosárban a "megrendel" gomb választása után tudod megadni szállítási és számlázási adataidat, és itt tudod kiválasztani a fizetés és szállítás módját.

 

2. Mennyi a szállítási idő?

A munkanapon 10 óráig feladott rendeléseket aznap útnak indítjuk. Minden termékünk raktáron van, ezért a szállítási módtól függő kiszállítási idő átlagosan 1-2 munkanap. 

 

3. Miért nincs általános mérettáblázat?

A ruháink döntő többsége egyméretes és a gyártóik különbözőek. A termékeknél feltüntetjük, hogy milyen méretre ajánlott és mennyire rugalmas anyagból van. A témához kapcsolódó blogcikkünk.

 

4. Hogyan tudok változtatni a már leadott rendelésen?

Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a +36-70-243-7852 telefonszámon vagy az info@darkbluefashion.hu e-mail címen. 

 

5. Hogyan tudok fizetni?

Bankkártyával, előre utalással vagy utánvéttel. A futárnak vagy a csomagautomatánál bankkártyával vagy készpénzben is tudsz fizetni. 

 

6. Hogyan kapom meg a rendelésem? 

A megrendeléskor választhatsz MPL csomagautomatába vagy PostaPontra történő kiszállítást vagy házhozszállítást. A csomagautomatába történő szállítás költséghatékony és te döntöd el, mikor szeretnéd átvenni. A házhozszállítás választása esetén csomagodat az ajtódig szállítja a futár, melynek időpontjáról előzetesen telefonon vagy sms-ben értesít. 

 

7. Nem tetszik a rendelt termék, mit tegyek?

Kérlek küldd vissza az elállási nyilatkozat mellékelésével a következő címre:

Dark Blue Fashion webáruház

Mendre Tímea Szabina

2030 Érd, Törcsvári u. 47.

A legegyszerűbb, ha a kapott futártasakot visszazárod és ebben adod fel. 

A visszaküldés módja szabadon választott, postán, futárral, vagy Foxpost automatába (ebben az esetben kérjük a Budaörs Tesco automatába add fel a csomagot).

Az elállási nyilatkozaton kérjük add meg a bankszámlaszámod és a bankszámla tulajdonos nevét a visszautaláshoz. Csak cimkés, nem hordott termékeket tudunk visszavenni.

Utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni! 

 

8. Mikor kapom vissza a rendelésem összegét?

A visszáru megérkezésétől számított 5 munkanapon belül visszautaljuk a rendelésed értékét.