Gyakran ismételt kérdések
1. Rendelés menete
A kiválasztott terméket a szín és/vagy méret kiválasztása után a "kosárba" gomb megnyomásával tudod a kosárba helyezni. A kosárban a "megrendel" gomb választása után tudod megadni szállítási és számlázási adataidat, és itt tudod kiválasztani a fizetés és szállítás módját.
2. Mennyi a szállítási idő?
A 14 óráig feladott rendeléseket a következő munkanapon útnak indítjuk. Minden termékünk raktáron van, ezért a szállítási módtól függő kiszállítási idő átlagosan 1-3 munkanap.
3. Miért nincs általános mérettáblázat?
A ruháink döntő többsége egyméretes és a gyártóik különbözőek. A termékeknél feltüntetjük, hogy milyen méretre ajánlott és mennyire rugalmas anyagból van.
4. Hogyan tudok változtatni a már leadott rendelésen?
Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a +36-70-243-7852 telefonszámon vagy az info@darkbluefashion.hu e-mail címen.
5. Hogyan tudok fizetni?
Nálunk nem kell megadnod bankkártyád adatait. Az azonnali fizetési rendszernek köszönhetően utalásod azonnal teljesül, így a bankkártyás fizetéssel megegyező gyorsaságú. Választhatsz utánvétes fizetési módot is, ebben az esetben a futárnak vagy a csomagautomatánál tudod kifizetni a rendelést bankkártyával vagy készpénzben.
6. Hogyan kapom meg a rendelésem?
A megrendeléskor választhatsz Foxpost csomagautomatába történő kiszállítást vagy házhozszállítást. A Foxpost csomagautomatába történő szállítás költséghatékony és te döntöd el, mikor szeretnéd átvenni. A házhozszállítás választása esetén csomagodat az ajtódig szállítja a futár, melynek időpontjáról előzetesen telefonon vagy sms-ben értesít.
7. Nem tetszik a rendelt termék, mit tegyek?
Kérlek postán küldd vissza az elállási nyilatkozat mellékelésével a következő címre:
Dark Blue Fashion webáruház
Mendre Tímea Szabina
2030 Érd, Törcsvári u. 47.
A legegyszerűbb, ha a kapott futártasakot visszazárod és ebben adod fel postára.
8. Mikor kapom vissza a rendelésem összegét?
A visszáru megérkezésétől számított 2 munkanapon belül visszautaljuk a rendelésed értékét.